Posted on

Josefien Koogje, Elke van der Linden

Edward Vinke, Guus Vonck

Nederlands Kampioen DOUBLETTEN

Afgelopen weekend zijn bij Club de Petanque in Heerlen is het Nederlands Kampioenschap Doubletten gespeeld. Twee dagen lang het decor voor het Nederlands Kampioenschap Doubletten 2026 voor dames en heren. Er waren 28 teams bij de vrouwen en 66 teams bij de mannen. Zaterdag waren er 5 voorrondes volgens het Zwitser systeem, waarbij de beste 16 van de mannen en de beste 8 van de vrouwen door gingen naar de finaledag op zondag.

De grote winnaars waren bij de mannen Edward Vinke samen met Guus Vonck. Bij de vrouwen ging de titel naar Josefien Koogje en Elke van de Linden.

Laten we contact houden

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.